lördag 28 mars 2009




Åh vilket underbart vädet det har varit idag. Fick till och med fatt i krattan, och löv som låg och skräpade i alla vrån rycktes upp ur sin vintervila.
Granris lyftes också av rabattern med Abstilles och Hosta.
Snart snart är det vår på riktigt.
Medans Anton och Jonas var ute och tog en kaffe vid sjöboden med våra grannar Axel och Gustaf så har jag även lyckats att nästa sy färdigt alla gardiner tillsovrummet. Rullgardinerna fick jag till och med hjälp av Jonas.
Eftersom Anton är lite pillig så fick det bli en bild på bara en längd. Han hade lite svårt att låta bli öljetterna när jag skulle mäta ut deras plats på tyget.
Åter en myskväll med familjen och färdigtittande av en film sen igår så önskar jag er alla en underbar lördagskväll!!
//TINA


1 kommentar:

Palmerska villan sa...

Så fint det blev.. jag har också hållt på att försöka få till gardiner i dag men det gick inte så bra. Jag vet inte om jag vill ha gardinstång eller inte..det vill säga om jag ska sätta upp gardinen med kardborre i stället..
ses snart...:)