fredag 9 oktober 2009

Länge sen sist....

Det är en tung höst på denna sidan sverige. Det har blåst höststormar varje dag och man blir bara så matt.
Det har hänt mycket på jobbfronten. Fick precis i dagarna redan på att jag kommer ha mitt jobb kvar på SJ nästa år ut, sen får vi ser vad det blir för opperatör. Just nu lutar det år DSB First Väst som vann upphandlingen om tafiken i västsverige.
Hemma har det inte hänt så mycket, både jag och Jonas jobbar tokmycket och Anton stackaren får vara så mycket på dagis att jag har dåligt samvete.
Hoppas att det snart blir bätte!!
Önskar att jag kunde få lite insperation att pyssla och myssla men den känslan har inte infunnit sig ännu. Hoppas på god jakt lycka!!
Ha det bra alla....

1 kommentar:

Palmerska villan sa...

Härligt att höra i från er.. jag blev nästan lite orolig..:)
Jobbigt att jobba så mycket..
Skönt ändå att du får ha ditt jobb kvar..
nej nu är det inte så mycket pyssel här heller, det är mest höstning i trädgården för hela slanten!! Varit mycket slit att ta ner "skogen"