tisdag 26 januari 2010

Nyklippt!!


Då har man snaggat sig! Måste erkänna att det blev lite vääääääl kort på ena sidan men vad är en bal på slottet. Det växer ju ut någon gång. Men Madde har gjort en fin frisyr!! den är bara lite kort för mitt tycke.
Frågade Jonas i går om han tyckte att jag blev lite okvinnlig?? Men nej det tyckte han som tur inte. Och när jag nämde det här på jobbet kom bara ett asgarv och kommentarer som: Gravidmage i vädret och svullna bröst, hur mer kvinnligt kan det bli...hahhahaha!!
Tur att man har härliga kolleger.
Har äntligen fått tillbaka all inspiration när det gäller vårt hem. Problemet är bara att nu vill jag göra så mycket att jag inte vet vilken ände jag ska börja i.
I lördags var vi i allafall på blomsterlandet och lyckades med att förnya fönsterna i vårt nuvarande sovrum. En sak är säker det är inte billigt med blommor och krukor, notan slutade på över 800 kr...phu
Jonas har varit ledig hela förra veckan och har lyckats med att sätt upp OSB-skivor och fått upp taket i nästan alla rummen. Det känns ju så fantastiskt härligt att snart ha ca 100 kvm mer att städa, hihi.
Har snart planerat färdigt Antons rum många gånger om ;)
Dax att skriva ner på listan i vilken ordning jag ska utföra uppdragen.
Ha de bra

Bild tagen på jobbet i all hast

Inga kommentarer: