onsdag 6 april 2011

Två resor!

Trots sorjen som ligger som en tät dimma hos oss måste vardagen gå  vidare, Tack och lov att vi har våra små älsklingar!
 
Lördagen den 28 mars var  vi i Halmstad hos Jonas bror med familj, många paket lämnades ut. Till och med jag fick ett fint paket.
Micke fick en systemkamera utav oss, hans min när har börjar öppna paketen är oslagbar!
Hoppas att ni får nytta av den!
 




Vi har även hunnit med en tur till Eksjö och träffa min mamma. Lika mysigt som alltid.
Massor med god mat, ompyssling och påfyllning utav kosttilskott och härliga krämer!
En dag blev det till att gå till en lekplats och springa lite. Vädret var inte det bästa med det är kul att se när Anton njuter!
Sara fick stolt Tüvalisa att somna i hennes knä, mysigt!!



 
Lite bastu blev det för mina pojkar, Anton är väldigt noga med sin tuppkam, jag frågar om han ska ha skum i håret, produkter mamma!! Undra vad han har fått allt detta ifrån?!
 

Inga kommentarer: