onsdag 8 oktober 2014

Nu blev det inte som jag tänkt ändå! vad är det som tar all min tid, varför får jag inte 5 minuter över för att få skriva lite, bara lite?
Jaja, det går att beklaga sig över det mesta.
Vi har nu gått in i något som heter SJ Challange, ett samarbete med Intersport. Otroligt lägligt för min del eftersom jag har gett mig in i mitt livs utmaning. Kortvasan 2015, visserligen bara 3 mil men 3 mil är ändå 3 mil.
Fullt upplägg med antal träningspass i veckan och så rätt kost på det. Träningspassen har blivit både fler och betydligt längre. Jag har väldig svårt för att äta ett återhämtningsmål efter träningen och märker direkt när jag ätit för lite. Hjärnan blir otroligt seg och jag kan inte koncentrera mig på mitt jobb, vilket är en förutsättning för att jag ska kunna jobba...
Bara att ta tag i det och läsa på. 
Snart ska vi ta oss till Pölders för att inhandla skidor och alla tillbehör. Behöver ju komma igång med rullskidor snarast! Det kommer även att bli en tur till Sunne för att få lite snökänsla :) nackdelen med att bo för nära havet, snöbrist är för vanligt!



Inga kommentarer: