tisdag 17 november 2009

Födelsedag!!

Idag fyller kärringen år. Hela 28 år!! Och i present utav min underbara man var biljetter till
P!NK´s spelning på globen och oj vilken föreställning! Bruden kan ju verkligen sjunga och showa. Jisses vad bra det var!! Jag tackar så jättemycket min älskling.
Kalas har vi haft hela helgen med alla familjemedlemmar. Ingen tårta på bordet här inte, istället bjöd vi på marängswiss och vipps så var allting slut.
Kvället tillbringas på jobbet med mina fina kolleger som sjöng för mig så fort jag öppnade dörren. Tack!
Första julbordet kommer redan på lördag 21 nov med familjen på min sida. Pappa, systrar, bröder med respektive. Hoppas att det finns nått som jag kan äta!!
Kramar på er så länge.

1 kommentar:

Palmerska villan sa...

Åhh gumman, förlåt jag glömde din födelsedag! Men grattis grattis.
Jo det såg verkligen trevligt ut på PINK. Det måste varit en upplevelse!
Många kramar!