söndag 8 november 2009

Snart

Hej alla underbara!
Snart är jag tillbaka igen jag lovar, ser faktiskt ett ljus i tunneln på alla illamående och kräkningar. När det var som värst kallade vi det lilla underverket för "kräket"...hahhaha men vi får ta och komma på nått bättre arbetsnamn snart.
En resa är bokad och betald till Gran Canaria ska bli väldigt skönt att få komma hemifrån. Och speciellt för Jonas som har fått dra ett tugnt lass i hemmet och han har gjort det galant!
Tycker Anton också så i morse på farsdag fick pappa en fin present. Grönstetds Cognac Christmas edi. och pappa har varit mycket stolt över sin son.....
Vill bara visa att jag finns kvar men orken är liten så snart....

3 kommentarer:

Jonas sa...

De e såå skönt att min Pärla börjar återhämta sig, tack min son Anton som redan handlat på Bolaget längtar så efter att få njuta några droppar. Sitter och laddar för P!nk i övermorgon... /Jonas

Linda sa...

Grattis till tillökningen! Hoppas du mår bättre snart!
Kram Linda

Palmerska villan sa...

hur var pink nu då???