måndag 15 februari 2010

Till Becca och äntligen lite bilder på övervån.

Denna bild är tillägnad Becca! Vi är inte så vackra men vi finns alla 3 på samma bild. Hoppas att du orkar med en fika för då kör jag raka vägen till Borås nästa gång jag är ledig!!

Antons blivande rum, så här ser båda "barnrummen" ut för tillfället. Golvet är på väg att läggas i detta nu så förhoppningsvis är vi snart 2-plans ägare ;)

Detta är taget från balkongen på baksidan och det är allrummet med blivande kamin, trapphus, Tv-hörna och sybord. Och givetvis utsikt över järnvägen ;)


Den bästa hjälpredan som finns....eller?? Söt är han iallafall!!


2 kommentarer:

Becca sa...

Tack snälla Tina! Det kommer bli superfint på 2:a våning!
Vad var det för fel på fotot, det enda jag ser är en gullig familj.
Ser fram emot fler kort :-)
många kramar
Becca

Palmerska villan sa...

KUl att se övervåningen.. det går ju undan! Det går dock inte lika snabbt för oss.. jag sitter nu och letar badrumsmöbler, robban vill veta vad jag vill ha för kommod och jag kan verkligen inte bestämma mig. Behöver det för avloppens skull. vet du något snyggt?