tisdag 9 februari 2010

Tisdag

Tror snart att det bara är jag som tycker att det är helt fantastiskt att det fortfarande är vinter, snö och kallt!? Jag har ju gärna mycket snö och kallt än det vanliga grå grå grå vädret med 4 plusgrader.
Här är lite bilder sedan senaste "snöraset". På denna sidan sverige är det inte så vanligt med så här mycket snö.
Det verkar vara svårt att få tag i kameran och gå upp en våning för att visa er hur det ser ut nu när Jonas har varit så duktig och gipsat klart nästan allt.
Igår var han och Lilleman i Kungsbacka och beställde tapeten till vårt sovrum. Känns skönt.
En annan sak som muntrade upp mig igår var att jag fick ett livstecken från vår granne som har behövt åka akut till förlossningen på Östra men har fått förflyttning till Borås istället. Allt verkar ha gått bra och deras "liten" får stanna i magen ett litet tag till. Bra jobbar Becca!!
Själv har jag lite lågt järnvärde men bara jag kommer till apoteket och får handlat mina piller ska jag nog vara fit for fight igen!!
Idag är en liten låg dag hoppas att det ska bli bättre. Kanske att pappa och Antia kommer på en kvällsfika och hälsa på oss, vore mysigt! Jonas har vallat Antias skidor så nu får älgar och råddjur se upp i skogen. Hihi.
Kram på er!



2 kommentarer:

Becca sa...

Hejsan!

Det känns bra att se bilder från "hemma" när jag sitter här i Borås. Roligt att ni har kommit så långt med snickeriarbetet. Ser fram emot bilder från 2:a våning!

Järntabletterna kommer säkert hjälpa dig. Jag kan rekommendera Niferex, de är förhållandevis snälla mot magen.

Idag är Gustaf på förskolan igen så då blir det väl bus med Anton. Gustaf pratar mycket om bus med Anton!

Hoppas att du känner dig mer "uppåt" idag! Saknar er!

kram

Palmerska villan sa...

Ja, vi ser fram emot bilder från övervåningen...:) jag har skickat en inbjudan till min blogg nu. trodde man kunde skicka igenom den sidan att man var intresserad av att läsa.. jaja..
Här är det bra också. Jag har i dag fått jobb på Långanässkolan. Så att nu börjar det väl rulla igen även i mitt liv..:)