lördag 28 januari 2012

Lördag 28/1

Jisses, en hel vecka har redan gått sedan jag skrv sist. Har inte ens hunnit känna efter att en vecka till har sprungit förbi oss.
Får börja med att gratulera min extrapappa till att har blivit morfar en 5:e gång och då givetvis grattis till mamman Chris! Det finns ju inget bättre, men här blir det inga fler. Vi får vara den där svenssonfamiljen med två barn hus och Volvo! haha.
 

Veckan som gått har varit lite smått kaotisk, Jonas har varit i Köpenhamn och hållt lite utbildningar i något som heter styrande dokument, tunga saker som talar om alla säkerhets regler vi på trafikledningarna runt om i Sverige och danmark ska kunna. Han är så duktig han. Jag har därimot varit hemma med två sjuka barn. T som fick ögoninflammation sen var det Anton med magsjuk och dessutom befarade vi örininflammation, men efter lite Ipren lugnade han ner sig! phuuu en aningens intensiv vecka med andra ord.
 
Idag har jag äntligen fått vara iväg på 1h massage, lyxigt! Efter det satt vi här hemma och sa att vi måste nog hitta på något så efter att J varit på brädgår´n och hämtat hem lite golvskivor till badrummet så satte vi oss i bilen och åkte till Varberg. En secondhand butik var vi inne i och där, just där stod det en bokhylla som skulle passa perfekt till T´s rum och den blev det. Behövde inte äns övertala J. Det blir bra var det ända som kom ur honom! Konstigt, tror nog han käner mig nu efter 10 år. Ingen idé att streta imot jag lyckas ändå övertala honom ;) när det är något som satt sig i huvudet!
På måndag får J åka och hämta hem hyllan, sen blir det lite färg på. Har inte bestämt vilken ännu med det kommer ju bilder sen.
 
Får nog gå upp och fota lite i badrummet så vi har före och efter bilder sen. Alltid lika roligt!
 
Ta hand om varandra nu, för jag ska gå och måla lite andra saker som aldrig blir färdiga!
 
Kram
 

Inga kommentarer: