fredag 3 april 2009

Effektiv dag!


Oj, oj,oj vad jag har hunnit med mycket idag. Började dagen med 4 mils resa till Ge Kå´s, herregud vad folk det var där idag, och det slog mig när jag åkte hem att påsklovet börjar ju idag!!
Sen var det bara att skynda hem för att åka hela familjen till Landvetter och hämta våran fina Alfa Romeo som varit på sevice, tråkigt att det slutade på dubbel summa mot vad vi tänkt från början men det är ju bara att gör´t. Vidare till Besiktningen i Kungsbacka, för att sedan stressa hem och sälja våran älskling som har till hört familjen sedan dess födsel. Honda CBR 600 FS, SÅLD! Delade känslor absolut.
Men där i mellan hann även jag och Anton med ett besök på närakuten. Han spydde i bilen igen....Nu har han varit dålig sedan i måndags så jag tyckte det var dax för ett besök hos farbror Doktorn, men det visase sig att det trots allt bara är "vanlig magsjuka".....men det känns inte bra jag får ge helgen och blir det inte bättre då åker vi till barnmottagninge.PUNKT!!
Efter att Jonas äntligen kom hem efter sin vecka i vår huvudstad var det dax att skicka han till jobbet för att göra sin natt..... phu hade varit skönt att haft honom hemma nu när Anton inte är riktig frisk.
Nu ska jag och mina chips sätta oss i soffan och lyssna på SÅ SKA DET LÅTA!!
Ha de
//TINA

1 kommentar:

Palmerska villan sa...

träffade du syster josse i gekås i dag då!