tisdag 28 april 2009

Oj vad fort det går!!


Så här mycket har alla blommor växt i rabatterna under helgen. Snart ska vi också göra iordning med plank mot gårdsplanen och så plantera lite mer blommor, kul.

Mamma har fyllt hela 60 år! Och med elöverkänslighet är det inte lätt att hitta något att köpa i present som ska finnas kvar som ett stort minne. Då slog det mig att hon har alltid velat ha ett serveringsbord i matsalen. Började leta på blocket men hittade aldrig något. Fick lite panik när det bara var en vecka kvar tills vi skulle träffas hemma i Eksjö.
Då kom jag på den brilljanta idén att Jonas skulle ju kunna bygga ett bord och så här fint blev det efter vit färg och svartmålad text!!
Hoppas nu att det kommer till användning.
Ha de
//Tina

1 kommentar:

Palmerska villan sa...

jag bara älskar det bordet... får se om jag kan tänkas hinna göra mig ett...tror du jonas att jag kan klara det själv utan en erfaren snickare? Jag ser det som en utmaning.. Men iaf.. det är sppp fint!

Tråkigt Tina att du inte hann och komma. Men vi får snart planera en resa till er!
OK=?