fredag 9 april 2010

Grattis

Grattis mina underbara vänner till eran lille Gosse
Det känns så fantastiskt kul att allt har gått bra, att liten ville stanna i Beccas mage tills det verkligen var "dax".
Nu får man sig en tankeställare att det inte är långt kvar tills våran liten snart finns hos oss. Idag när jag kom till jobbet kändes det som om jag skulle lägga mig ner på golvet och bara skrika. Så tött man kan bli av allt som händer i vardagen. Igår var jag os tandläkaren med min onda tand igen och det tog 1.5 timme att bedöva min tand. Ca 8 sprutor varav 2 i pulpan!!! AJ AJ AJ!!!
Idag har jag såååååå ont i min käke efter alla sprutor.
Idag så hade Jonas lyckats plocka på sig alla bilnycklarna som vi äger och mitt månadskort så det var bara att sätta sig på cykeln upp till dagis med en mage som protesterade vilt!!!
Kramis



Inga kommentarer: