tisdag 25 maj 2010

åååååhhhhh....

Jag går bara här och väntar och väntar. Tror snart att jag blivit snuvad på bebisen.

Hoppas att den snart vill titta ut! Idag är det 40 veckor +4 dagar. Då behagade lilleman komma ut så vi får väl se vad som händer under natten. Jonas jobbade natt den gången och så är det nu också.....hihihii

I lördags så var vi i Stättared och tittade på alla djuren. Min syster Åsa var barnvakt åt vår storasysters barn Elin och William. Det var så mysigt med alla kusinerna. Och vackert väder hade vi också!



Nu ska jag skynda mig iväg att hämta Anton på dagis så ska vi iväg till Åsa och fotografera henne. Hon har sin studentbal idag och har varit iväg och gjort sig vackrare. Måste ju få föreviga henne vid detta tillfälle. Återkommer om bilderna blev bra!

Kram

Inga kommentarer: