måndag 10 maj 2010

Snart....


Nu är det inte många dagar kvar, trotts att man vet att det kan komma när som helst eller gå över tiden 2 veckor så räknar mna ju dagarna. Men ändå så känner jag mig inte fullt redo ännu och hoppas att liten känner så också.

Vi har fått klippt gräset för första gången i år. Grannen har fått ta med sig en åkgräsklippare från sitt företag. Och jag tror att han kommer att klippa gräset på deras tomt framöver, så Linda kan nu mera sitta på altanen och bara njuta av solen.

Anton tyckte iallafall att det var oerhört roligt att få styra omkring med pappa.

Appropå grannar så var vi bjudna på 3-års kalas till Agnes. Och alla barnen hade så fina kalaskläder, som dom sa om sina kläder!! Korv med bröd och glasstårta. Mums tyckter iallafall Antons mamma ;)

Hoppas på lite tätare inlägg framöver då jag nu äntligen har fått lägga arbetet på hyllan och kan bara få ägna mig åt att vara hemmafru som Jonas kallar mig. hihi.

Ett besök hos MVC ska nu ske om 1 timme så det är bäst att jag sätter fart och får något annat på kroppen än pyjamas!

Take care!


Inga kommentarer: