söndag 13 juni 2010

Världens bästa morsdag!!

Ett tag sedan det skrevs något på denna sida....
Här har hänt en del den sista tiden, 29 maj var vi bjudna på 40-års fest hos min syster Anneli. Hjuviks båtklubb var adressen och ledig sommarklädsel. Eftersom jag då hade gått över tiden 8 dagar så hade jag inte så mycket att välja på att trä över huvudet så blev det klänning och pumps!!
När vi sätter oss till bords så börjar det spelas vigselmusik och in kommer min syster i vackraste brudklänning och med sin blivade make vid sin sida så blev det inte så många bilder som förevigade hela händelsen. Men vi var nog inte ensamma om att inte fatta ett dugg. Så nu är det familjen Kling som bor i Hällsvik. Stort grattis till er alla.
När middagen var över så orkade jag inte riktigt med allt längre och värkarna som spökat hela dagen började bli lite besvärligare. Vi tog vår lilla familj och åkte hem. På vägen ringde vi farfar som tur var var hemma och tog hand om Anton under kommande natt.
Värkarna ville inte riktigt sätta igång på riktigt utan jag fick en morfinspruta och somnade som en klubbad säl och Jonas fick en egen säng brevid. Dock på morgonen efter så fick vi äta frukost och ordination att ut och gå. Så gjorde vi och vid 10-tiden så hade vi regelbundna värkar och vid 14:44 den 30 maj så fick vi vår lilla dotter. 4065 g och 50 sm lång.



Kan man få bättre morsdagspresent??!!









Inga kommentarer: