tisdag 30 augusti 2011

Pelargonien


Detta möter alla som åker förbi vårt hus, tomater och pelargoner! Har under den senaste veckan fått så mycket beröm för att det ser så mysigt ut. Alltid kul att få höra det så då tänkte jag dela med mig till er alla.
Även rönnbären har fått en liten plats. Veckan som var har vi varit katt och husvakt åt våra fina grannar som har varit på en liten semestertripp. Man vill ju så mycket och just ett litet rönnbärshjärta hade jag tänkt hänga utanför deras dörr. Men tiden räcker inte riktigt till. Så Becca om du läser, vill du ha ett ändå??
Kärlek till er.
 
 








 

2 kommentarer:

Becca sa...

Hej kära du!

Tack så jättemycket för all hjälp. Tur att vi har er :-)

Jag har också spanat in rönnbären men inte kommit så långt som du. Jag brukar alltid göra något rönnbärsarrangemang. Det piffar upp dessa gråa dagar.

Vi har en present till er som tack för allt och Gustaf väntar ivrigt på att ge Anton en liten sak som han absolut skulle köpa till Anton Höök ;-)

kramar

Sofie sa...

Alltid roligt att gå förbi ert hus när vi är nere i Vallersvik. Ni har det så mysigt och fint! Ha det gott/ mosterfi