måndag 15 augusti 2011

Småkryp


 
Dessa små äckliga krypen hittar man i Torslanda!! Skulle packa in barnen i bilen efter att min fina storasyster agerade barnvakt några timmar då jag och J jobbade samtidigt 1 timme.
Jag flög nog 1 meter när denna fina larv kom krypande nedanför mina fötter....
Någon som vet vad det är??

Har jobbat några dagar,och det var inte min kropp van vid. Så när jag väl fick ledig helg blev jag sängliggandes med feber odch snuva. Min lilla Tuvalisa fick örominflammation och Anton låg brevid mig med feber. Detta resulterade i att min efterlängtade utanbarnkväll blev inställd!
Åter på jobbet denna vackra måndag, inte helt oki men snart får jag vara hemma igen då vi ska börja med inskolningen. Då väntar väl än mer snuvor och febriga helger!

Kram



Inga kommentarer: