tisdag 19 maj 2009

Bilder


Nu kommer det äntligen bilder från övervåningen och en liten bild på kökslandet som jag lovade min mamma.
Sitter här på jobbet med egen dator, har ju en elev med mig så jag får väl numera titulera mig som lärare...hihi. Hon är så duktig att jag bara behöver finnas om det kommer upp några frågor...lite tips och trix!!
Det som ni ser är vårt blivande sovrum med allrum i förgrunden. Och den andra bilden visar våran lillemans tillhåll. Har så många idéer på hur man ska kunna göra hans rum mysigt. En garderob i gammal stil ska dit och lite hemmasydda vimplar med matchande kuddar. Har en hel to do list! Åh jag har inte tid att jobba, men trots allt så behöver man ju pengarna eller vad säger ni?
Har äntligen fått lite tid över att hålla på med den berömda klänningen, tiden som man har på sig börjar ju krympa drastiskt. Här kommer en liten smygvisning. Ägaren ska komma och prova till helgen, spännande.
So long...
//TINA

Inga kommentarer: