tisdag 26 maj 2009

Då var det gjort

Idag har jag äntligen fått klippa mig :D och jag stortrivs!! Bilder från min bästa sida är vad jag bjuder på för tillfället. Kameran och jag var inte riktigt överrens med mina miner...hihi.
En frisyr som man kan göra så mycket med och ändå är den så kort. Jaja nu ska jag iallafall lära min hur man stylar håret också för sånt har jag aldrig ägnat någon tid åt, sover hellre 15 minuter till på morgonen.

Efter dagens promenad när solen äntligen hade skingrat molnen blev det så underbart varmt och friskt ute. Och då var jag bara tvungen att nalla lite syrener från grönområdet utanför vårt hus. Luktar ju så gött.


Igår var det dax för studentbal i Kungsbacka och Jonas lillasyster Therése var fin som vanligt. Alltid en härlig men också en skräckfylld känsla att veta att man ska ut i "vuxenlivet". Men vi kan inte annat än att önska henne lycka till!!
Jonas och Anton hamnade på bild på http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=452&a=497179&img=10
Det är Tesses och hennes klasskompisar och i bakrunden ser man Antons blå vagn..hihihi men dock.
Dax att lägga den nya frisyren på kudden och sova en god natts sömn.
//TINA




5 kommentarer:

Palmerska villan sa...

skit snyggt blev det ju i håret.. Det ser befriande ut! Ts...

Palmerska villan sa...

hur fan var det man bytte bakgrund, jag har försökt nu och kopiera från en annan blog, men det kan jag visst inte längre.. Det var ju sånt vi lärde oss på handels.. var det inte det?!
hahahha

angelina sa...

Åh vad snyggt det blev!!! Du passar riktigt bra i den frisyren! Väldans likt Rihanna också ju ; )
Du får 10 poäng av mig!!!

Sofi sa...

jag håller med de andra skribenterna, Jätte fint! snygg färg me! Fina bilder du lagt upp oxå på din blogg.. Ha d!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.