fredag 12 juni 2009

APT och lite samkväm

I onsdags hade vi APT på jobbet för att ta upp frågor ang vår framtid inom järnvägstrafik...bla bla bla....
Det viktiga hände ju efteråt då vi träffades i Skatås för att spela lite kubb, gå tipspromenad och ha lite frågelekar.
Det uppstod på något konstigt sätt heta diskusioner om vilka svar som var rätt och fel. Här bevisar Lena att Bastuträskån är sssååååå här lite och visst kan kallas å. Man vårt lag fick inte rätt för göta älv i samma fråga!! hahahahah vi hade iallafall otroligt trevligt och det var ju det som var hela grejen.
Min kära lagmedlem och singstar kollega poserar som om hon aldrig gjort något annat.
Love you bitch!

Bild på lag 1 som kom på en hedrande 2:a plats. Du självklart mitt lag vann. Gratulerar mig och mina lagmedlemmar!! hahahhaha

Måste ju också tillägga att min kollega Lennart Friis nu mera är ägare till en svensk sportbil SAAB 95, som troligtvis har köpts upp av Koenigsegg.
Bara att gratta. Själv vet man ju om att man äger en riktig sportbil från Italien ;))
//Många varma kramar Tina

Inga kommentarer: