måndag 15 juni 2009

Grattis




Grattis Therése på den stora dagen!! 14/6. Samma dag som våran Anton var beräknad. Tur att han behagade att vänta kvar inne i magen ytterligare 5 dagar!! Det som är lite komiskt är att Tess var beräknad till den 19/6, den dagen som Anton kom!! hahaha.
Nu har jag bara 2 arbetspass kvar att jobba sen kommer min semester. JIPPI!!
Denna sommar ska vi försöka komma iväg till Öland. Men inget är bestämt ännu, det är sp vansinigt mycket som ska göras här hemma. Garaget ska målas färdigt, gräset ska saneras från alla grusgångar (som fröhoppningsvis ska bli belagda med plattor en vacker dag). Och sen ska vi hinna städa och handla fixa inför midsommar då vi ska ha hem hela tjocka släckten för att fira vår lilleman. Phu vad trött jag blev nu!
Igår lyckades jag äntligen att hitta mina klänningar till Bröllopen vi ska gå på i somma. Känns otroligt skönt att ha allt klart. Väska, make up, sjal osv.......
Dax att fortsätta jobba, tågen går ju trots allt om än något sent..hahhaha
Ha det bäst alla goa
//Tina

Inga kommentarer: