torsdag 3 september 2009

Borås djurpark


I Oj oj oj, nu ligger jag efter så där igen med att uppdatera sidan. Fy mig;)
Itisdags kom min mamma med man och tog ner förtältet på husvagnen och det innebär att det är höst på allvar nu....
Vi myste med att spela lite kort och Egon fick sitta i soffan med Anton och gosa. Det först som Anton frågade efter på morgonen va: "Är Egon hemma nu då?" Så jag tror att han har hittat en liten favorit!!
Idag har vi kommit iväg till Borås djurpark med Marita och Tess, härligt och mysigt. Väldigt tur med vädret hade vi också. Jag var först iväg och fick ruffset på huvet klippt. Och direkt efter åkte vi.
Fikade direkt såklart, det är ju hela grejen med att åka ut!! hihihii kaffe och korv med bröd och hembakta bullar!!












När vi lämnade Borås började det regna... ska man vara förvånad?! hahhahaha
Ha det bäst alla.



Inga kommentarer: