torsdag 13 januari 2011

Sjukstuga

Här råder sjukstuga, eller iallafall för en av de små. Tuvalisa har över 39 graders feber men är otroligt pigg ändå. Hon sitter här på golvet och ropar efter papapapappapa. Han ska vara stolt han. Mamma kommer väl om ett tag, hoppas jag.
 
I Lördags hade vi mysigt besök av Per, Petra, Albin och lilla nya Maja. En liten liten tjej som sov åt och tittade stort med sina ögon. Så kul att äntligen få ses. Jag och Petra bestämde träff senare i veckan så tisdagen gjorde vi Kungsmässan osäker! God lunch, jaja härligt umgänge också då!!
 



Anton var inte med från början utan fick sedan länge besämt följa med Marita och barnen till Disney on ice, på scandinavium. Han var väldigt lycklig. Men lagon tills vi ätit tittade han in genom dörren och fick sig en våffla han också.
En vacker blomma fick vi och den får pryda mitt paradis!!





Efter tipps från en annan blogg hottade jag också fina smidesljusstakar på ICA Maxi föe en tjuga styck!
2 bakslag av snö har vi lyckats få, inte några cm utan 10-15 cm varje gång! Jag tycker verkligen om alla årstider men nu får våren och solen gärna göra sig påmind.
Börja förså allt som ska ut till sommaren, ställa fram pegonierna, hoppas att vi lyckas detta år.
Längtar.


 
En härlig kväll med familjen, massor med god mat hoppas jag att det blir snart igen.....
 
Kram



Inga kommentarer: