söndag 26 juli 2009

Varför missar jag allt det roliga??

Det är ju självaste f-n att man ska missa allt mysigt.
Hur kan man missa och ta ledigt en lördag som denna. Loppis i Åsa som rymmer hela idrottsplaten. Tänk vad fynd jag hade kunnat gjort där. TYPISKT hoppas på att det är samma loppis idag söndag också!!
Sen hade våran Marita en mysig grillkväll med sånghäfte och hela kittet. SÅÅÅÅÅ typiskt mig att alltid jobba på sådana här tillställningar.
Hoppas iallafall att jag ska kunna vara med på min egen kräftskiva som ska hållas den 22 augusti med så mycket blandat folka att det bara inte kan misslyckas. Ska bli otroligt kul.
Sen är det dax för att ta familjen hem till Eksjö och stadsfesten som råder den 28-29 augusti. Får ta och köpa biljetter innan dom tar slut.
Så nu vet du det Palmerska villan att det är bara att boka in ert nytillkomma bihang. Haha.
Många söndagskramar på er

1 kommentar:

Palmerska villan sa...

det låter väldigt trevligt det! Ska bli kul..
attans att du missade den stora loppisen... hur kunde du?

Nu har jag o Robban varit ute och rott på sjön och fiskat lite.. det är grejer det..

kram