onsdag 29 juli 2009

Härlig Onsdag


Idag har vi haft besök från Köpenhamn. Det vill säga min ingifta bror med familj. Har varit otroligt roligt.
Tjatade på min syster också och fick hit dom med, så alla kusinerna fick leka och ha kul.
Dagen började med lunch, sill och potatis och sen lite korv och bröd till dom små.
Massor av lek!!


När vi alla skulle ut och gå en promenad efter maten frågade min syster mig om vi inte kunde gå upp till torget och gå in i en underbar affär som heter HAV & SAND?? Självklart sa jag glatt!!
Då Kaja och Daniel ska ha sitt andra barn och har svårt att gå längre sträckor valde dom övriga att gå ner till havet och William tok badade...bbbrrrrr kallt nu tror jag!?!
Från affärstittadet kom vi givetvis hem med varsin groda. Jag köpte en i gjutjärn med guldkrona och Anneli fick köpt en som sitter med benen i kors och gömmer ansiktet i händerna denna va då i keramik, så mysig!!




Nu ska jag snart plocka ut bröden ur ugnen och krypa ner i sängen och tänka alla underbara inredningsdetaljer och övrigt skräp som ska göras när överrvåningen äntligen ska bli färdig. Vi hoppas att vi ska kunna vakna där uppe på julaftons morgon. Jonas: Nu har du lite att stå i!!.
Puss på er alla.

1 kommentar:

Jonas sa...

Känner ingen press alls!