söndag 18 juli 2010

Härlig vecka

Vilken härlig vecka det har varit. Riktigt varannandags väder vilket inte stör mig det minsta. Jag tycker det är mysigt att vara inne och myssla och pyssla med barnen.

I onsdags kom Jonas bror med familj till Frillesås och levde campingliv hos deras pappa. Så härligt att ha dom så nära. Att kunna komma och gå som man vill det är lyx.
I fredags fick vi äran att bjuda på grillkväll och vilken härlig kväll!! Det som är lite lustigt är ju att alla ska komma och hälsa på på samma dag eller rättare sagt samma timme. Micke och Sofia kom en sväng precis när vi kommit hem från stranden sen tittade min pappa med fru in och då ville pappa bli klippt, plus att min underbara lillasyster kom och skulle sola och bada lite. HÄRLIGT!!! Det är ju bara att mitt i detta ska jag stå och laga mat, klippa pappa och ta hand om 2 barn.... Livet är bra härligt.

Igentligen var det ju meningen att vi skulle ha flyttat upp på övervåningen i dag söndag, men som sagt med allt trevligt besök som vi har fått så får det dröja några dagar till.

På tisdag kommer Fredrik och Marie hit och hälsar på och det ska bli så spännande att se hennes lilla mage!! Tänk att dom ska få en liten pojke.

Anton har fått leka med sin lilla granntjej idag och då blir han så lycklig. Dom leker väldigt fint tillsammans hittar på så många bus...
Men innan han hittade Agnes fick vi bakat chokladbollar och pizza till lunch. Mumsigt.

Fortsätter att leva sommarliv med min familj och alla vänner är välkommna att hälsa på oss och ta ett dopp i det stora blå!

Kram






1 kommentar:

Anna Larsson sa...

Va härligt det låter! Så underbart att inte vara uppstressad utan har möjlighet att träffa vänner och det gör inget att dra på barnens läggtid för man har ingen tid att passa, underbart!
Som svar på ditt inlägg:
Bara kul om man har lyckas inspirera någon!!! Ser fram emot att se reslutatet med Antons rum!

Kram Anna