söndag 29 augusti 2010

Bilder



Nu har äntligen min kära underbara dator fått fnatt och ville hjälpa mig med att ladda upp bilderna.
Lite blandad kompott från kolleger på besök till Anton bus i lekparken vårt snålt inredda allrum på andra våning och min mans härliga arbete med vårt plank som vi pratat om så länge. (bara 2 år eller så) Så nästa vår kommer rabatten på insidan av planket att på sig en rejäl omgång!! Äntligen!!
Komoden eller skänken har vi hittat hos Jonas mamma, också den äntligen!! Som jag har letat på Blocket varje dag och så fanns den hos svärmor. Från början hade vi tänkt att den skille få målas om men när den väl kom på plats så var den mörka faneren perfekt!! Hoppas på att vi får låna ett litet runt bord i samma mörka faner till soffan!!
Idag har jag äntligen fått tummen ur och börjat städa 2 våningar tar faktiskt dubbelt så lång tid, jag lovar. Passade på nu när Marita och Therése lånade Anton och åkte till Fun City i Varberg. Jonas har jobbat hela helgen och ligger nu utslagen i soffan här uppe med mig. Lugnt stilla och fridfullt!
Pappa har hunnit fylla hela 64 år. I torsdags var vi på lite kalas. Han fick en jättefin kockkniv och Anita som har fyllt år (i april, skäms poå oss) fick ett presentkort från Maritas hus och fot ateljé. Men jag fick lämna festen lite tidigare för att möta upp Becca på skolans parkering och där väntades körsång!! Lite nervöst men sååååååå kul. Nu har vi bokat varje torsdagskväll framöver till bara våran 1.5 timme med mys och stämmor.
Bäst att fortsätta med städningen innan odjuret kommer hem igen :)
Kram på er

1 kommentar:

Becca sa...

Jag LÄNGTAR till torsdag!!! Riktigt roligt att sjunga igen.

Härligt att slippa åka till möbelaffären och betala en massa pengar. Önskar att jag också kunde åka till släkten och hämta lite rolig inredning :-)
Axel nämnde häromdagen att hans pappa har stringhyllor som jag funderar på att ha i Filips rum. Hoppas hoppas att han inte behöver dom längre!!!

kram