måndag 28 februari 2011

Träningsvärk?? JA

Träningsvärk? Typ JA!! Fattar inte att man kan få så ont i musklerna efter lite träning. Det mest pinsama är att jag inte änns kan sätta mig på en stol utan att skrika. Får liksom bara slänga mig ner på stolen utan att använda benen. Ni kan ju tänka er hur jag ser ut... hahhhaha
Och jag som ändå har varit ute på mina löprundor. Bullshit!!
Det jag har utsatt min arma kropp för är en DVD från iform som heter fast och välformad. Och det hoppas jag verkligen på efter denna smärta :)
Tack Johanna för tipset. Den kommer förhoppningsvis rulla en gång i veckan i detta hem. Måste ju få kroppen i form tills "mammagruppen" sak ge sig ut på vårruset!!
I söndags var en dag då hela familjen gjorde absolut ingenting!! Vi tog en rund med bilen till Varberg för att inhandla den lovade cd-skivan Melodifestivalen 2011 till vår lillkille!! Han är helt galen i detta spektakel, han kan varje titel till alla låtarna!
 
Vår lilla Tuvalisa har börjat fatta detta med kameran, det ska rynkas med näsan varje gång blixten börjar blinka!! Sötnos!!
 


 
Denna fina mugg med mönster från Stig Lindberg har stått på Konsum sedan innan jul och varje gång jag har varit inne och handlat har jag tittat på dom. I lördags åkte 8 st ner i korgen. Två kommer hamna på jobbet. 1 till mig och 1 till min man!
 
Många kramar
 

Inga kommentarer: