söndag 28 mars 2010




Då var denna helg till ända och i morgon börjar arbetslivet igen!! Upp och hoppa med tuppen 03:45!!
Idag har jag och Anton hunnit med ganska mycket faktiskt. Dagen började med en lång frukost med hela familjen. Sen fick Jonas äntligen snickra lite på andra våningen.
En härlig promenad kämpade jag mig ut på och kors i taket Anton somnade inte!! Helt otroligt. Trots nerver i kläm och mage som börjar väga mer och mer så kämpade jag mig ner till Torstensvik och hem igen, Underbart!!
Igår fick vi äntligen träffa Becca, Axel och Gustaf. Det var så länge sen!! Tur att vi kan förjylla varnadras dagar så!
Våfflor stod på bordet när vi kom dit och mums vad goda som var.
Innanför dörren stod den, den lilla vagnen till deras bebis. Kan inte fatta att om 2 veckor så har dom en liten liten skrutt till. Lycka till!!
Nä dax att packa för i morgon eller i natt ;)
Kram

Inga kommentarer: