tisdag 23 mars 2010

Helgen

Helgen har varit mysig, ingen stress och inga måsten (eller iallafall inte utfört några måsten).
Har börjat måla om våran TV-bänk i vitt så klart. Den är i ek men inget annan i hushållet är i det träslaget så det är läge att göra nått åt den. Hoppas på att det bara är en strykning kvar.
Anton har varit jätteduktig och grundmålat med mig. Inte en färgfläck på honom men desto mer på mig. Jag kan inte måla utan att fläcka ner mig. I håret och på armarna. Alltid!
Hoppas på att hinna lägga in lite före och efterbilder i eftermiddag.
Lördagens förmiddag tillbringades i färgaffären i Åsa där farmor Bitte jobbar. Tapeter till Antons rum skulle väljas.
Det finns så mycket fint. Men vi har hittat ett par alternativ. Så något ska det nog bli på väggarna.
Och min far ringde precis och sa att han kommer till oss i morgon och börjar spackla väggarna. Underbart!!

Inga kommentarer: