torsdag 4 mars 2010

Mysfredag!!

Längtar lite tills i morgon, ska få överraska min man med en heldag för bara honom och mig.
Kan behövas i dessa tider. Han fyler ju även 30 och behöver lite uppfriskning ;)
Denna våren har varit lite extra tung. Dels är man gravid (inget hemskt med det mer än att hormonerna spelar mig spratt då och då) sen har vi en kaotisk period på jobbet med mycket förseningar och inställda avgångar i tågtrafiken. Jonas har kämpat med övervåningens färdigställande och samtidigt tränar för Vasaloppet som han genomförde med bravur.

Nu är det viktigt att ta vara på varanda och vila, vila och åter vila.
Kan ju inte avslöja vad som väntar honom men jag lovar att berätta efter helgen.
På lördag så blir det kalas för tjocka familjen. Jonas fyller år på måndag.
Vi skulle bara ta ett litet kalas för våra föräldrar och syskon och ändå så blev vi 30 st. Phjuu...
Vi bjuder på tacos och faijtas. Hoppas att det kommer att smaka!!


Mina underbara killar!!

Nä dax att ta tag i hormonerna och knappa vidare på tangenterna...
Många kramar

Inga kommentarer: