onsdag 3 mars 2010

Vilken natt.....

Tänk att det kan hända så mycket över en natt!! Jag tror att jag har ett stort ivrigt monster i magen. Har varit vaken större delen av natten och känt både fötter och armbågar "genom" magen.
Hoppas att det inte ska fortsätts så här resten av tiden, då får man ju aldrig sova ;)
Sen kom det en liten sötnos vid 5 och ville gosa. "Mamma jag skulle vilja ha min välling nu, och så kan vi gosa lite". Men trots detta underbara bemötande så blev jag inte speciellt uppmuntrad. Då klockan skulle ringa 45 minuter senare....


Nu sitter jag här på jobbet och väntar på att min gubbe ska komma hem från Sälen. Och vipps så kommer Emelie med underbara cupcakes till jobbet och eftermiddan kommer bara att rusa vidare. Tack gumman!!


Foto: www.google.se



Inga kommentarer: