tisdag 18 augusti 2009

Göteborg

Idag har jag fått ha en helt ensam dag i stan. Började dagen med att få sova till 10:30, har inte gjort det på 2 år tror jag. Sen åt jag en god frukost med massa kaffe och tidningen ifred!!
Sen åkte jag in till stan, tog bilen hela vägen för omväxlings skull. Ett besök på Balders Hage och lite omvägar till Granit och Lagerhause. Ett besök på Zara också!!
Kommer bilder på det inhandlade senare. Det är lite mörkt nu så bilderna blir inte så fina. Helt klart höst på intåg!
När jag sedan insåg att jag måste hem och äta middag var ju klockan runt 16-17 och då är det full rusningstrafik här i storsant. Men det gick väldigt bra att ta sig ut på E6:an trots allt. Jag har väldigt svårt att sitta i bilköer annars. Får lite panikångest och börjar skaka och ha mig, antagligen sen jag fastande i en bilkö när jag var höggravid och en fruktansvärt hemsk olycka hade inträffat. E6 var avstängd i 5 timmar och kylaren på min bil skar. Jag trodde jag själv skulle dö på kuppen. Ringde till min underbara Jonas och sa TA MIG HÄRIFRÅN!! På vilket han svarar att han ska genast ta sin vita springare och hämta mig. Älskar dig Jonas för ditt tålamod med mig.
Nu sitter jag här i soffan och tänkte titta på lite film, men ni andra bloggare har så mysiga inlägg att jag tappar tiden hela tiden..haha fyndigt!!
Love yá

Inga kommentarer: