torsdag 6 augusti 2009

Singstar i Ödsmål!!


I tisdags bar det av till Ödsmål där min kära kollega och vän Therése bor med sin familj. Och jag säger som Jonas sa när han fick se bilderna. Vi bor bar men dom bor bättre!!
Jag fick agera chaufför. Hade jobbat sen 5 på morgonen vilket innebär att jag måste ställa klockan på 03:45. Allt för att tågen ska kunna rulla....hahha. Och skulle även jobba dagen efter. Så med mig i bilen hade jag 4 galna pratglada tjejer.
Medans vi väntade på att grillen skulle bli färdig (och det tog sin tid kan vi lova) så klättrade vi högt och lågt i deras stora körsbärsträd, mums vilka goda körsbär, inte alls så där sura och tråkiga. Utan mer som vi tjejer söta och saftiga...hihihi!!


Vi hade även vår egna proffsfotograf Emelie med oss och hon försökte verkligen få ett normalt kort på mig och det är inte lätt ska jag säga. Antingen så asgarvar jag bara eller så ser jag gravallvarlig ut..... hummm här e en ok bild iallafall.
Efter maten och all efterrätt blev det som vanligt lite singstar men vi har nog tröttnat lite för fram åkte istället ett underbart roligt spel "med vilda gester" och om vi alla vaknade till liv igen och många härliga skratt blev det också. Så dessa två bilder får ta och avsluta detta inlägg. Vill bara tala om att Linda på den över bilden försöker avbilda ordet RÅTTA....hahahhaha
Och Lena här nere försöker visa mig yrket murare som jag förövrigt listade ut på en gång. Jag och Lena var ett bra team!!

Tack alla underbara tjejer för en fantastiskt rolig 10 timmarsträff!!
Love yá

Inga kommentarer: